Adwokat znany jako Jastrząb Prawa znów atakuje reklamami (w Ameryce)

416
Kadr z ostatniego wideoklipu Jastrzębia Prawa. Fot.: www.youtube.com

Bryan Wilson, adwokat z Fort Worth w amerykańskim stanie Teksas, znany jest z oryginalnych internetowych wideoreklam, w których występuje jako Law Hawk – Jastrząb Prawa. „Rynek Prawniczy” pisał już o nim i jego utworach, które choć nie są oceniane jednoznacznie, zdobyły ogromną popularność.

Wracamy do tematu, bo prawnik nie spoczął na laurach. Nakręcił kolejne filmy i udostępnił je w serwisie YouTube.

Oto kolejna reklama jego usług prawniczych, która w ciągu trzech miesięcy od opublikowania w YouTube uzyskała prawie 0,2 mln odtworzeń.

Co więcej, powodzenie tej formy autoreklamy (jeden z tych pierwszych filmików ma ponad 1,7 mln wyświetleń, drugi – ponad 0,6 mln), sprawiło, że on, praktykujący od kilku lat jako obrońca w sprawach karnych, zajął się także reklamowaniem cudzych produktów. Zadebiutował promując kanapki Quesalupa amerykańskiej sieć barów szybkiej obsługi Taco Bell  specjalizującej się w potrawach meksykańskich i meksykańsko-teksańskich.

Ten film można obejrzeć tutaj:

Niedawno natomiast nakręcił reklamę Clio – oprogramowania ułatwiającego prowadzenie i zarządzanie kancelarią prawniczą w systemie informatycznym.

Ireneusz Walencik

i.walencik@rynekprawniczy.pl