Norton Rose Fulbright doradza Panattoni przy budowie obiektu dla Media Expert

134
Zdjęcie: Cemrecan Yurtman/Unsplash

Międzynarodowa kancelaria prawna Norton Rose Fulbright doradzała Panattoni jako deweloperowi przy budowie nowego centrum dystrybucyjnego typu BTO (Built-to-Own ) w Łodzi.

Centrum dystrybucyjne typu BTO powstanie dla Media Expert, największego w Polsce dystrybutora sprzętu RTV i AGD, prowadzącego ponad 600 sklepów detalicznych w 470 miastach. Nowoczesny obiekt będzie posiadał ponad 207 tys. mkw. powierzchni, otrzyma certyfikat BREEAM i stanowi inwestycję o wartości blisko 500 mln zł (120 mln euro). Jest to jedna z największych inwestycji logistycznych w historii Panattoni i znacząco zwiększy możliwości logistyczne Media Expert, wspierając zarówno sprzedaż internetową, jak i tradycyjne kanały detaliczne.

Nowe centrum dystrybucyjne pozwoli Media Expert efektywnie zarządzać powiększającym się portfolio  produktów i sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu konsumentów. Będzie ono służyć przede wszystkim dystrybucji sprzętu AGD, elektroniki użytkowej i rowerów, jednocześnie wspierając dywersyfikację oferty o segmenty takie jak ogrodnictwo i produkty fitness.

Warszawski zespół Norton Rose Fulbright był zaangażowany w negocjowanie umowy deweloperskiej, na podstawie której Panattoni realizuje inwestycję. Obecnie kancelaria kontynuuje doradztwo prawne związane z procesem budowlanym. Transakcję prowadził Jakub Kowalczyk, senior associate  w praktyce nieruchomości i prawa budowlanego, którego wspierał associate  Wojciech Jaskulak. Transakcję nadzorowała partner Magdalena Zienkiewicz, kierująca tą praktyką.

Panattoni, wieloletni klient Norton Rose Fulbright w Polsce, jest liderem rynku nieruchomości przemysłowych w Europie i deweloperem powierzchni przemysłowych, którego celem jest wspieranie lokalnego biznesu poprzez dostarczanie wielofunkcyjnych obiektów magazynowych typu BTS (Built-to-Suit).

Materiał kancelarii Norton Rose Fulbright