Orlik & Partners zmienia siedzibę

883

Od 15 grudnia 2023 r. kancelaria Orlik & Partners świadczy usługi w kompleksie biurowym Wola Center przy ulicy Przyokopowej 33 (01-208 Warszawa).

Orlik & Partners (OP) to polska firma prawnicza świadcząca kompleksowe doradztwo prawne na rzecz polskich i zagranicznych podmiotów profesjonalnych, m. in. z branż bankowej, finansowej, mediowej, FMCG, a także na rzecz osób fizycznych. Procesy stanowią główną specjalizację kancelarii OP.

Kancelaria rozpoczęła działalność 1 kwietnia 2020 r. w Warszawie. Adwokat Konrad Orlik jest jej założycielem i partnerem zarządzającym. Adwokat Kamil Osiński i doradca podatkowy Tomasz Zaleski w roku 2023 objęli funkcje partnerów.

Obecnie kancelaria zatrudnia ok. 50 osób, w tym prawników i personelu wsparcia administracyjnego.

Jak wyjaśnia mec. Konrad Orlik, partner zarządzający, w związku z dynamicznym rozwojem kancelarii OP, jak również z uwagi na konieczność poszerzenia zakresu usług dla stabilnie rosnącej liczby klientów kancelarii, przyszedł moment na zmianę. Po intensywnych poszukiwaniach nowej lokalizacji biura, na siedzibę OP na najbliższe lata został wybrany nowoczesny biurowiec Wola Center, w Warszawie, przy ulicy Przyokopowej 33, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego.

Jak możemy przeczytać na stronie biurowca „Wola Center to nowoczesny budynek klasy A, ukończony w 2013 roku. Do użytku najemców oddano ponad 32 tys. mkw. powierzchni biurowej. (…) Aktywami i nieruchomością w imieniu funduszu HEVF 1 zarządza Hines Polska”.

Kancelaria OP zajmuje całe szczytowe (11) piętro biurowca i, poza biurami, miejscami open space, salami konferencyjnymi, przestronną przestrzenią kafeteryjną, obejmuje także focus rooms, które będzie można wykorzystywać m.in. do rozpraw online.

Mec. Kamil Osiński, partner, wskazuje, że o wyborze miejsca na nową siedzibę zadecydowała przede wszystkim jakość powierzchni (Wola Center ma drugi najlepszy w Europie certyfikat budynków biurowych), dogodność komunikacyjna (bliskość stacji metra Rondo Daszyńskiego, tramwajów oraz autobusów), ale także dostępność usług komplementarnych, które ułatwiają funkcjonowanie na co dzień (mnogość punktów usługowych, w tym placówek medycznych).

Partnerzy wyrażają nadzieję, że powyższe atuty wprowadzą nową jakość, a także znacznie przyczynią się do realizacji nowej strategii BD i marketingowej oraz dalszego stabilnego rozwoju OP.

W negocjacjach umowy najmu powierzchni w aspektach komercyjnych OP była wspierana przez Kancelarię Brochocki.

Materiał kancelarii Orlik & Partners