Kancelaria MDDP Olkiewicz i Wspólnicy utworzyła nowy Dział Marketingu i Rozwoju Biznesu. Od 1 lipca 2021 r. trzyosobowy zespół rozwija markę kancelarii i wspiera prawników w promocji poszczególnych praktyk. Pracuje także nad wzmocnieniem oferty doradztwa prawnego i podatkowego we współpracy z dotychczasowym zespołem marketingu spółki doradztwa podatkowego. To jeden z elementów realizowanej przez MDDP strategii rozwoju grupy.
Nowy zespół będzie się koncentrował na wspieraniu obszarów, w których kancelaria już zbudowała swoją pozycję rynkową. Będzie także pomagał w ekspansji usług doradztwa prawnego w nowych dziedzinach.
– Klienci potrzebują kompleksowego wsparcia prawnego i podatkowego. Chcemy radykalnie przyspieszyć nasz rozwój i jeszcze silniej zintegrować kompetencje naszych ekspertów. To jest kierunek, w jakim zmierza nowoczesne doradztwo i jestem przekonany, że kompetencje nowego zespołu marketingu i rozwoju biznesu odegrają ważną rolę w tym strategicznym procesie – powiedział Tomasz Olkiewicz, partner zarządzający w MDDP Olkiewicz i Wspólnicy.
Kto dołącza do MDDP?
Barbara Lenarcik – Dyrektor w Zespole Marketingu i Rozwoju Biznesu
Barbara posiada prawie trzydziestoletnie doświadczenie w obszarze marketingu i rozwoju biznesu zdobyte w branży usług profesjonalnych. Pracowała w firmie z tzw. Wielkiej Czwórki oraz w największych polskich kancelariach prawnych i czołowym banku komercyjnym. Specjalizuje się w budowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych i rozwoju biznesu. Jej pasją jest rozwijanie długoterminowych programów relacyjnych, lojalnościowych i sprzedażowych. Współtworzyła i prowadziła inicjatywy dedykowane członkom rad nadzorczych, dyrektorom HR oraz programy aktywnego wspierania przedsiębiorczości kobiet i promowania korzyści z różnorodności.
Marcin Woliński – Menedżer w Zespole Marketingu i Rozwoju Biznesu
Marcin posiada ponaddwudziestoletnie doświadczenie w obszarze komunikacji i marketingu, szczególnie we wspieraniu szeroko pojętego sektora profesjonalnych usług doradczych. Pracował zarówno dla czołowych firm konsultingowych, jak i dynamicznych polskich kancelarii prawnych. Specjalizuje się w działaniach komunikacyjnych i PR, zwłaszcza w zakresie content marketingu (w tym video) i opracowywaniu strategicznych materiałów marketingowych.
Paulina Berska – Starszy Specjalista w Zespole Marketingu i Rozwoju Biznesu
Paulina posiada kilkuletnie doświadczenie w obszarze marketingu prawniczego. Specjalizuje się przede wszystkim w digital i visual marketingu. Doświadczenie zdobywała w dynamicznie rozwijających się polskich kancelariach prawnych, gdzie zajmowała się zarządzaniem i zaangażowaniem społeczności w kanałach social media. Odpowiadała również za systemy zarządzania wiedzą oraz odświeżenie identyfikacji wizualnej.
Materiał kancelarii MDDP Olkiewicz i Wspólnicy