Radcowie prawni zareklamowali się w prywatnej telewizji

1284
(www.kirp.pl)

Od 4 do 6 lipca 2017 r. w telewizji TVN24, w trakcie bloków reklamowych, można było zobaczyć filmik promujący zawód radcy prawnego.

Trzydziestosekundowy filmik zatytułowany  jak poinformowano na stronie internetowej Krajowej Izby Radców Prawnych „Niebieski to kolor wolności”, wyemitowano 20 razy. Emisja będzie powtórzona we wrześniu w TVN24. Ma być elementem wielowątkowej kampanii promocyjnej profesji radcowskiej.

Według władz samorządu radców„celem kampanii społecznej jest przekazanie informacji o konieczności korzystania z usług radcy prawnego, ale przede wszystkim ukazanie praktycznych i życiowych sytuacji, w których z usług radcy prawnego można skorzystać. Najważniejszą zasadą kierunkującą całą kampanię społeczną jest zasada pierwszeństwa klienta. Oznacza ona wskazanie, iż to klient jest bohaterem kampanii i rozwiązanie jego problemów przez radcę prawnego”.

Jak oświadczył, cytowany na stronie KIRP, Maciej Bobrowicz, prezes Krajowej Rady Radców Prawnych, to wyjątkowa i pierwsza tego rodzaju wśród polskich samorządów prawniczych i w Europie kampania. Podstawą jej przekazu są liczne badania socjologiczne wykonane na zlecenie KRRP, które wskazują zarówno na elementy, jakie powinna zawierać dobra promocja, jak i na odbiorców, do których ma ona trafiać.

Filmik promocyjny można obejrzeć tutaj tutaj.

Ireneusz Walencik

i.walencik@rynekprawniczy.pl